Gradnja franjevačke crkve Navještenja Blažene Djevice Marije na otočiću Košljunu kod Punta na otoku Krku, zadužbine posljednjega krčkog kneza Ivana VII. Frankopana i njegove kćeri, kneginje Katarine Marije Frankopan, dovršena je 1523. godine. Crkva je obnovljena u baroknom stilu, a stari drveni oltari zamijenjeni su novim, kamenim (kombinacija raznobojnih mramora, vapnenca i breče). Glavni oltar i šest bočnih oltara izrađivao je od 1718. do 1720. godine venecijanski majstor Domenico Cavallieri sa suradnicima.
Hrvatski restauratorski zavod počeo je program obnove bočnih oltara 2016. godine konzervatorsko-restauratorskim istraživanjima te izradom elaborata s detaljnim smjernicama i prijedlogom radova.
U 2020. godini počeli su konzervatorsko-restauratorski radovi na kamenoj plastici oltara sv. Antuna Padovanskog (voditelj Ivan Jengić, Odjel za kamenu plastiku, Služba za nepokretnu baštinu), kojima je obuhvaćeno mehaničko čišćenje, čišćenje kemijskim sredstvima, ekstrakcija ili stabilizacija štetnih vodotopljivih soli, uklanjanje korodiranih željeznih spojnica, injektiranje pukotina, spajanje odvojenih dijelova u cjelinu, domodeliranje nedostajućih formi, tašeliranje kamenih elemenata i tonsko ujednačavanje. U 2021. godini planiran je dovršetak navedenih radova i završna prezentacija oltara sv. Antuna Padovanskog. U nastavku programa planiraju se radovi na bočnom oltaru sv. Franje Asiškog.
Fotoalbum
Na oltarnoj pali Stigmatizacija sv. Franje Asiškog s oltara istoimenoga titulara izvode se cjeloviti konzervatorsko-restauratorski radovi (voditelj Orest Šuman, Odjel za štafelajno slikarstvo 2, Služba za pokretnu baštinu). Riječ je o jednom od brojnih radova venecijanske radionice slikara Girolama da Santa Crocea na istočnoj obali Jadrana koji se, s poliptihom s glavnoga oltara iz iste crkve, ubraja u njegova najranija djela naručena za ove prostore. Konzervatorsko-restauratorskim istraživanjima utvrđeno je da je format slike u većoj mjeri izmijenjen radi prilagodbe niši oltara te da je slika preslikana i tonirana lazurnim smeđim premazom koji se vrlo teško uklanja. Dovršetkom radova u 2022. godini omogućit će se uvid u izvorni kolorit ove umjetnine, nezaobilazne za proučavanje razvoja stila Girolama da Santa Crocea i njegove radionice.