Dubrovnik, Dvorana pape Ivana Pavla II., 16. prosinca – 31. siječnja 2020.
Izložba je održana u sklopu aktivnosti Hrvatskog restauratorskog zavoda koje su dio projekta „Ruralna, poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija“. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a provodi se Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Priprema i provedba integriranog razvojnog programa temeljenog na obnovi kulturne baštine Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije Republike Hrvatske. Nosilac cjelokupnog projekta u kojem sudjeluje ukupno jedanaest partnera je Dubrovačko-neretvanska županija, a administrativno i operativno vodi ga Regionalna agencija DUNEA. Ukupna vrijednost projekta je 32.645.708,48 kuna, od čega su bespovratna sredstva 27.748.345,48 kuna.
Plakati
Konzervatorsko-restauratorski radovi izvedeni na oltaru Poklonstva triju kraljeva iz crkve sv. Jeronima u Slanom obuhvatili su cjelovitu intervenciju na umjetnini, ali simbolika obnove je višestruka. Oltar je svojevremeno bio demontiran, a pojedinačni dijelovi pohranjeni na nekoliko lokacija, čak i u vrlo nepovoljnim mikroklimatskim uvjetima. Višegodišnjim radovima stabiliziran je gradbeni materijal i konstrukcija, izvedene su rekonstrukcije nedostajuće rezbarene plastike te je završnim retušom uspostavljena vizualna cjelovitost umjetnine. Nakon 25 godina pohrane, završetkom konzervatorsko-restauratorskih radova glavni oltar vraćen je u funkciju. Osim sakralne i povijesno-umjetničke vrijednosti, oltar je i svojevrsna metafora Slanog kao male obalne komune u 16. stoljeću. Prikazi galijuna na predeli svjedoče o jasno artikuliranoj želji naručitelja, simboliziraju snažnu vezu s morem i svijest o pomorskoj snazi. Oni su i zaziv za blagoslov i sigurnost velikog broja slanskih pomoraca na moru. Provedeni konzervatorsko-restauratorski radovi na umjetnini bili su dio integralne obnove samostana jer se oltar vratio u sakralni prostor obnovljen nakon devastacije tijekom Domovinskog rata. Stoga izvedeni radovi nisu bili samo materijalna, nego i simbolička duhovna obnova, kojom se ističe nematerijalna vrijednost predmeta, izvorni kontekst i lokalno naslijeđe.
Izložba je realizirana u suradnji s Vijećem za kulturu i znanost Dubrovačke biskupije.