Zagreb, Muzej za umjetnost i obrt, siječanj - veljača 2007.
Izložbom u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt predstavljeni su šestgodišnji konzervatorsko-restauratorski radovi na Tizianovoj kompoziciji Sv. Marija Magdalena, sv. Vlaho, arkanđeo Rafael s Tobijom i donatorom s oltara Marije Magdalene iz crkve Sv. Dominika u Dubrovniku.
Premda slika nije potpisana, kao »djelo slavnog Tiziana« spominje se već 1595. godine u prvoj tiskanoj povijesti grada. I kasnije je autori Tizianovih monografija uključuju u majstorov opus, različito prosuđujući pritom udio njegove ruke.
Restauratorski postupci provedeni u Hrvatskom restauratorskom zavodu, dopunjeni konzervatorskim i prirodoznanstvenim istraživanjima, znatno su povećali čitljivost slikareva rukopisa, te potvrdili ranija mišljenja o atribuciji pale Tizianu Vecelliju.
Restaurirana slika izložena je zajedno s pratećim panoima koji predstavljaju tijek i opseg složenog konzervatorsko-restauratorskog zahvata, a koji je imao tri osnovna cilja: postići bolje prianjanje i konsolidaciju oslabljene strukture slikanih slojeva, ukloniti nečistoće i požutjeli lak uz ispitivanje naknadnih intervencija na slici te retušem omogućiti da sačuvani dijelovi izvornog oblikovanja prevladaju u vizualnom doživljaju cjeline.
Nakon izložbe slika je vraćena vlasniku, Dominikanskom samostanu u Dubrovniku.