Autorica i voditeljica radionica Dijana Nazor predstavila je grupi od 30-ak učenika grafičkog smjera Srednje strukovne škole i I. gimnazije fotografske postupke kojima se konzervatori-restauratori služe u istraživanju slojeva slika koji se nalaze ispod površinskog sloja boje. Posebno je istaknuta tehnika snimanja infracrvenom svjetlošću (IR reflektografija), zahvaljujući kojoj su se polaznici na primjerima iz hrvatskog i svjetskog slikarstva upoznali s mogućnostima otkrivanja skrivenih slika, odnosno podslika ili podcrtavanja nanesenih ispod oku vidljivoga slikanog sloja. Dijana Nazor doktoradnica je na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu s radom „Slike u infracrvenom području" pod mentorstvom red. prof. Igora Rončevića i dr. sc. Jane Žiljak Vujić.
Fotoalbum
Upravo jedan takav primjer skrivene slike izložen je u stalnom postavu varaždinskoga Gradskog muzeja u zbirci „Hrvatski majstori 20. stoljeća“. Riječ je o portretu Pavla Witmanna slikara Ivana Tišova iz 1922. godine, ispod kojeg su restauratorice Restauratorskog odjela GMV-a Daša Suhić Hižak i Jelena Rančić rendgenskom snimkom otkrile naslikani ženski portret.
Cilj radionice bio je upoznati učenike s djelatnostima i poslovima koje obavlja Hrvatski restauratorski zavod te predstaviti konzervatorska istraživanja koja se provode raznim metodama snimanja, a posebno u bliskom infracrvenom području spektra. U praktičnom dijelu prve radionice polaznici su slikali autoportrete, a u drugoj portrete, upoznavajući se s mogućnostima poliperspektive, preklapanja slika i višeslojnosti u prikazu. Poticaj za rad imali su u portretima Pabla Picassa i Gerharda Richtera. Učenici su pokazali veliko zanimanje za tu temu što je rezultiralo vrlo kretivnim interpertacijama zadanog motiva i likovnog problema.