chapter08.jpg

Ruralna poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija

Trajanje projekta: 1. siječnja 2017. – 1. siječnja 2020.

Opći cilj projekta: Obnova kulturne baštine na otoku Korčuli, Mljetu i Dubrovačkom primorju s ciljem stvaranja integralne kulturno-turističke destinacije

Vrijednost projekta: 32,6 milijuna kuna

Financijska podrška: Europska unija – Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014-2020 (85%)

Projekt provode: Dubrovačko-neretvanska županija, Regionalna razvojna agencija DUNEA, Korčulanska razvojna agencija KORA, Sveučilište u Dubrovniku, Hrvatski restauratorski zavod, Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, Obrt za restauriranje namještaja Depolo, Dominium travel


Hrvatski restauratorski zavod ima čast pozvati Vas na predavanje Katarine Alamat Kusijanović „500 godina rođenja Jacopa Tintoretta i tajne oltarne pale iz korčulanske katedrale” u ponedjeljak, 17. lipnja, 2019. godine u 20 sati (dvorana pape Ivana Pavla II, Poljana P. Miličevića 4, Dubrovnik).


dunea blog

(Dubrovnik, 27. svibnja – 1. lipnja 2019.)

U sklopu projekta „Ruralno poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija“ (sufinanciranog sredstvima Europske unije kroz Operativni program „Konkurentnost i kohezija“, poziv Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije „Priprema i provedba integriranog razvojnog programa temeljenog na obnovi kulturne baštine“) na Restauratorskom odjelu Dubrovnik Hrvatskog restauratorskog zavoda uspostavljen je laboratorij za mikropresjeke. Neizostavni dio projekta su edukacija i osposobljavanje djelatnika Odjela za rad mikroskopom Carl Zeiss Axio Imager.A2microscope.


Hrvatski restauratorski zavod ima čast pozvati vas na predavanje Ivana Viđena „Dubrovački lazareti: prvorazredan spomenik zdravstvene kulture“ u utorak, 11. lipnja 2019. godine u 19.30 sati (Art radionica Lazareti, Frana Supila 8, Dubrovnik).


Hrvatski restauratorski zavod ima čast pozvati Vas na predavanje Ivana Viđena „Izvangradske fortifikacije na teritoriju Dubrovačke Republike” u srijedu, 8. svibnja 2019. godine u 19 sati, u predavaonici br. 60 dubrovačkog Sveučilišnog kampusa, Branitelja Dubrovnika 41.


Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije predstavila je kulturnu i etnografsku ponudu ruralnih i otočnih dijelova Županije pod zajedničkim brendom „Putevima prošlosti“ na turističkom sajmu „Destinations: Holiday and Travel Show“ koji se održava od 31. siječnja do 3. veljače 2019. u Londonu.


Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Dominium Travel, projektni partneri EU projekta Ruralna poučna, turističko-etnografska turistička atrakcija na španjolskom Međunarodnom turističkom sajmu koji se održava od 23. do 27. siječnja u Madridu predstavili su turistički brend Putevima prošlosti.


(Dubrovnik, 13. – 27. rujna 2018.)

U sklopu projekta Ruralno poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija, financiranog iz strukturnih fondova EU-a, predviđeno je uspostavljanje laboratorija za mikropresjeke u Restauratorskom odjelu Dubrovnik Hrvatskog restauratorskog zavoda. Neizostavni dio projekta je edukacija i osposobljavanje za rad mikroskopom Carl Zeiss Axio Imager.A2 microscope u sklopu tečaja optičkog mikroskopiranja i mikroanaliza.


Hrvatski restauratorski zavod jedan je od partnera na trogodišnjem projektu (2017.-2020.) Ruralna poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija. Partneri na projektu su: Regionalna razvojna agencija Dubrovačko-neretvanske županije - DUNEA, Grad Korčula, Korčulanska razvojna agencija KORA d.o.o., Općina Smokvica, Općina Dubrovačko primorje, Općina Mljet, Hrvatski restauratorski zavod, Sveučilište u Dubrovniku, Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, Obrt Restauriranje namještaja Depolo i Dominium travel d.o.o. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.


Na sastanku u Stonu predstavljena je završna radna verzija vizualnog indetiteta i komunikacijska strategija projekta "Ruralna poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija", za čije je idejno riješenje zadužena riječka tvrtka Prospekt. Riječ je o deveteročlanom dizajnerskom timu javnosti od ranije poznatom kao tvorcu novog vizualnog riješenja Grada Dubrovnika i Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije. Također je izabrano i novo tržišno ime budućeg turističkog proizvoda koji će proizaći iz ovog projekta  - "Putevima prošlosti", ujedno i novo ime kojim će se projekt ubuduće komunicirati u javnosti.

Rješenje vizualnog identiteta projekta tvrtke Prospekt

Go to top